• Utrecht
  • Solliciteren is gesloten

Site PLUS Retail B.V. werving via 1KLICK Recruitment

Als projectleider bouw retail zorg jij voor het volledige ombouw project van de PLUS supermarkten, van ontwerp tot uitvoering en nazorg. Je bent gedurende het project het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen en de eerste contactpersoon voor de supermarktondernemer.

Er gebeuren veel mooie dingen bij PLUS. De formule blijft zich ontwikkelen en dat betekent dat zowel de bestaande als de nieuwe winkels volgens de nieuwste formule uitgangspunten (om)gebouwd worden. Als projectleider realiseer je samen met de supermarktondernemer een vernieuwde winkel. Je denkt mee over de beste mix voor het marktgebied en de winkel. Daarnaast werk je nauw samen met de rayonorganisatie, tekenaars, werkvoorbereiders, uitvoerders, adviseurs en bouwpartners. Gezamenlijk realiseren jullie de winkels, maar jij bent de spil en katalysator en houdt focus op het einddoel.

Bij PLUS stimuleren ze jou om autonoom te werken. Sta je er dan alleen voor? Absoluut niet! Je wordt toegevoegd aan een team met een open cultuur en veel humor. De afdeling Bouw en Winkelinrichting is een succesvol team, omdat ze graag van elkaar leren, elkaar vertrouwen en goed samenwerken om het gewenste doel te behalen. PLUS heeft ook in deze tijden veel aandacht voor zijn medewerkers en stimuleert je daarom om de verbinding te blijven op zoeken met je collega’s.

Wat ga je doen als Projectleider Bouw Retail?

Als projectleider (ruw) bouw zorg jij voor de volledige (aan)bouw van het casco pand van de PLUS supermarkten, van ontwerp tot uitvoering en nazorg. Je bent gedurende het project het aanspreekpunt voor alle betrokken partijen.

Jouw taken in het kort:

  • Je maakt een haalbare en efficiënte projectplanning, bepaalt de benodigde tijd, neemt maatregelen bij knelpunten en plant acties, middelen en bijbehorende prioriteiten;
  • Je bewaakt de (financiële) voortgang en standaardplanning en stemt dit af met de projectmanager Vastgoed en/ of pandeigenaren, alle adviseurs en projectleider afbouw om zo te komen tot de beste bouw;
  • Je verdeelt het werk over het projectteam ter voorbereiding van een succesvolle implementatie van het project;
  • Je schakelt op dagelijkse basis veel tussen de externe contacten zoals contractleveranciers, aannemers en interne afdelingen binnen PLUS Retail. Daarbij ben je continu op zoek naar verbeteringen in de bestaande processen zodat met de (af)bouw tegen minimale kosten een optimaal resultaat met minimale overlast kan worden neergezet;
  • Je selecteert en contracteert zowel de adviseurs als architect, constructeur, specialisten (o.a. asbest, bodem, geluid, brandveiligheid, infra en installaties) en aannemer(s);
  • Je stemt in een vooroverleg met de gemeente de aanvraag omgevingsvergunningen af;
  • Je initieert en leidt de (bouw)vergaderingen;
  • Bewaken en naleven van Programma van Eisen;
  • Bewaken (uitvoerings)planning;
  • Verzorgen soepele overdracht naar c.q. afstemming met afbouw.

Functie eisen voor Projectleider Bouw Retail

Het lijkt jou fantastisch om te werken in een coöperatie van zelfstandige ondernemers en de dynamiek die dit met zich mee brengt. In de retail kan het soms hectisch zijn maar jij houdt je hoofd koel en bewaart overzicht. Je neemt bottlenecks weg en escaleert tijdig wanneer nodig. Jouw leidinggevende capaciteiten benut je om het team te motiveren zodat het gemeenschappelijke doel duidelijk in het vizier is en blijft: een tijdige oplevering met hoge kwaliteit en binnen het budget. Daarnaast draag je bij aan het continue verbeteren van de processen en help je de bouwactiviteiten te verduurzamen.

  • Beschik je over een afgeronde hbo-opleiding (HTS-bouwkunde);
  • Heb je minimaal 2 jaar vergelijkbare werkervaring opgedaan binnen de bouw;
  • En heb je in welke rol dan ook ervaring opgedaan in de supermarktbranche? Dan vinden wij dat zeker een pré!

Arbeidsvoorwaarden

Op het PLUS servicekantoor word je elke dag opnieuw uitgedaagd. Hoe?! Ten eerste kom je terecht in een retail omgeving waar Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen centraal staat en je dus écht het beste uit jezelf kunt halen. Je krijgt veel eigen verantwoordelijkheid om zaken op te pakken en je wordt onderdeel van een gemotiveerd en gezellig team van collega’s die staan te popelen om hun expertise en ervaring met je te delen. Daar hoort ook een continue ontwikkeling bij, zowel op persoonlijk vlak als in je eigen vakgebied. Genoeg uitdaging dus. En om het nóg een stukje interessanter te maken: bij een 36-urige werkweek heb je één keer in de twee weken een vaste vrije dag. Dat past mogelijk goed bij je privé leven.

  • Het betreft een 36 – urige werkweek, waarbij je de ene week 32 uur werkt en de andere week 40 uur;
  • Salaris schaal: minimaal € 3.370,- – maximaal € 5.053,- op basis van 40 uur;
  • Je ontvangt voor je werk een lease auto, laptop en mobiel;
  • Er is sprake van een jaarovereenkomst, met de optie tot omzetting naar onbepaalde tijd;
  • Verder krijg je 25 vakantiedagen, 8% vakantietoeslag, een pensioenregeling en een ontwikkelbudget;
  • De CAO levensmiddelen is van toepassing.

Momenteel wordt er vanuit huis gewerkt. Alleen voor afspraken wordt er buiten de deur gewerkt. Standplaats kantoor is Utrecht.

1KLICK is exclusief verantwoordelijk voor de werving en (pre-) selectie ten behoeve van deze functie voor onze opdrachtgever. 1KLICK is dé marktleider inzake werving & selectie in de vastgoedsector. Specialisatie is search & interim management.

Tijdens de procedure zal er ook een assessment worden toegepast.

Meer weten over deze functie? Neem contact op met Bart Mulleneers via 06 33 682 709 of mail naar bart@1klick.nl. Direct je CV uploaden kan ook. Wij nemen dan contact met je op.

  • Locatie Utrecht
  • Aantal uren 36 uur per week
  • Salaris €3370,- tot €5053,-
Direct solliciteren