Site 1KLICK i.o.v. Thebe
Thebe levert wijkverpleging, specialistische zorg, thuisbegeleiding en dagbesteding in 19 gemeenten in West- en Midden-Brabant. Daarnaast bieden we zorg, faciliteren we welzijn in 23 woonzorgcentra in de regio. Met aandacht en toewijding verlenen onze zorgprofessionals en vrijwilligers menslievende zorg. Samen met de cliënt, zijn naasten en andere zorgverleners werken we aan de hoogst haalbare kwaliteit van leven die past binnen zijn of haar leefomgeving. We denken in mogelijkheden en kansen en blijven de mens achter de problematiek zien. Want ieder mens is waardevol en welkom.
De vergrijzing en nieuwe generaties ouderen bieden Thebe de uitdaging en de kans om serieus te werken aan uitbreiding, verbetering, transformatie en innovatie van haar zorgdienstverlening en benodigde woonfaciliteiten. Thebe heeft daarom in 2020 een strategisch vastgoedplan vastgesteld. Dit ambitieuze plan is de start van een vernieuwingsopgave met betrekking tot het vastgoed van Thebe. Een achttal grote en complexe projecten in het werkgebied van Thebe wordt in een tijdsbestek van circa 5 jaar gerealiseerd. Hiervoor is een apart programma Vastgoedontwikkeling geïnitieerd, die deze opgave daadkrachtig oppakt. De projecten bevinden zich in verschillende stadia: van initiatieffase tot start bouw.
Wat ga je doen als Programmamanager Vastgoed?
We zoeken een daadkrachtige manager die de ambitieuze vastgoedopgave van Thebe organiseert en realiseert! Om zo ook te kunnen voldoen aan de wensen op het vlak van wonen, zorg en welzijn van onze (toekomstige) bewoners en cliënten.
Spreekt het jou aan om dit in een programmastructuur gezamenlijk te realiseren met collega´s en diverse stakeholders? Ben jij een mensgerichte verbinder die ook gericht is op samenwerking met een diversiteit van collega´s, overlegorganen en ketenpartners?
Dan is dit iets voor jou!
Thebe is op zoek naar een stevige, verbindende Programmamanager Vastgoed. Een manager die samen met medewerkers, management, stakeholders en collega-manager Vastgoed Facilitair Inkoop & Gastvrijheid (VFI&G) de schouders er onder wil zetten om de diverse nieuwbouw- en verbouwprojecten te realiseren in de komende jaren. Je herkent je in de waarden pro-activiteit, betrokkenheid, samenwerking, open, slagvaardig, kritisch, creatief en plezier.
Als Programmamanager geef je dagelijks leiding aan een team van zelfstandige professionals, zoals vastgoedadviseurs, een projectsecretaris en een vastgoedcontroller. In de onderlinge samenwerking met je collega-manager zijn collegialiteit, samenwerking en flexibiliteit essentieel. Verder initieer je makkelijk nieuwe contacten en zet je interne en externe samenwerkingsverbanden op.
Jouw functie samengevat:
- je bent initiatiefrijk en hebt de regievoering in het programma Vastgoedontwikkeling;
- je bent verantwoordelijk voor de resultaten, doelen en voortgang in de verschillende projectteams en projectenplanning;
- je borgt de onderlinge afstemming m.b.t. de projecten in je team, de organisatie en externe samenwerkingspartners;
- je stimuleert doorontwikkeling van de benodigde kennis, kunde en zelfstandigheid van betrokken medewerkers;
- je zorgt voor een goede bedrijfsvoering van de projecten, o.a. middels financieel (ook in samenspraak business cases initiëren), proces- en risicomanagement;
- je hebt oog voor ontwikkelingen op het vlak van duurzaamheid en zorgtechnologie en de doorvertaling hiervan in de ontwerpen;
- je onderhoudt, in samenspraak, interne en externe contacten op regionaal niveau (o.a. stakeholdermanagement, projectontwikkelaars en bouwpartners)
- je stuurt op verdergaande standaardisatie en efficiency in de samenwerking met projectontwikkelaars en bouw- en ketenpartners.
- je slaat bruggen tussen de harde kant van de ´stenen’ en de zachte kant van de zorg en organisatie.
Functie eisen voor Programmamanager Vastgoed
- academisch werk- en denkniveau, bij voorkeur studierichtingen bouwkunde en/of bedrijfskunde;
- ruime ervaring in zorgvastgoed;
- ruime ervaring in programma- en projectmanagement en in projectontwikkeling;
- financieel inzicht en invulling kunnen geven aan een goede bedrijfsvoering;
- analytisch inzicht, makkelijk kunnen doorzien van een complexere omgeving en reflecterend vermogen;
- dat je kunt schakelen tussen visie, strategisch beleid en operatie;
- dat je je makkelijk verbindt met anderen, ook met interne en externe stakeholders. Het is een pré als je een netwerk hebt in Midden- en West Brabant.
- dat je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;
- dat je vooruitstrevend bent en hier graag vorm en inhoud aan geeft;
- dat je de ontwikkelingen in wet- en regelgeving, de gezondheidszorg, de maatschappij en de markt volgt en waar nodig toe kunt passen;
- dat je mensgericht en authentiek bent, beschikt over veel inlevingsvermogen, natuurlijk overwicht en een flinke dosis verantwoordelijkheid en lef.
Als manager krijg je, binnen de kaders van de Thebe visie, de vrijheid om werkzaamheden op je eigen manier goed te regelen. Je krijgt de voordelen van een grootschalige organisatie en ervaart tegelijkertijd de eigenheid van lokale en regionale ontwikkelingen. Thebe loopt voorop als het gaat om ontwikkelingen in de zorg. Vanuit onze visie staat eigen regie van de bewoner en zijn naasten, werkplezier voor de medewerkers en intensieve samenwerking met ketenpartners centraal.
Arbeidsvoorwaarden
Als je werkt bij Thebe, beteken je iets voor een ander. Dat waarderen wij. Daarom bieden we jou een fijne werksfeer en mogelijkheden om verder te groeien. In eerste instantie bieden we een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Na gebleken geschiktheid gaan we kijken naar de mogelijkheden voor een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.
Werken bij Thebe betekent ook een goed arbeidsvoorwaardenpakket.
- gemiddeld werk je 36 uur per week;
- maximale inschaling conform CAO VVT, FWG 80, afhankelijk van relevante werkervaring, met een maximum van € 9.811,36 op fulltime basis;
- een eindejaarsuitkering;
- pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).;
- Ook kun je gebruik maken van de collectiviteitskorting op verzekeringen (bijvoorbeeld zorg- of auto), van korting op een private lease-auto en van het Thebe meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden (korting op de aanschaf van bijvoorbeeld een (E)bike, fitness abonnement of mobiel/laptop/iPad).
Solliciteren
Sluit jouw visie op wonen, zorg en welzijn en de belangrijke bijdrage van vastgoedontwikkeling hierin aan op de visie van Thebe? Heb je de gevraagde ervaring en ben je toe aan een volgende stap?
We zien jouw motivatie en CV graag vóór maandag 11 oktober door te klikken op de sollicitatieknop op deze pagina.
Een assessment maakt mogelijk onderdeel uit van de procedure. En verder vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en doen we een referentiecheck.
1KLICK is exclusief verantwoordelijk voor de werving en (pre-) selectie ten behoeve van deze functie als ‘preferred supplier’ voor onze opdrachtgever. Dé marktleider inzake werving & selectie en interimmanagement in Vastgoed, Ruimte & Finance.
Meer weten over deze functie? Neem contact op met Bart Mulleneers of via 06 33 682 709
Naam: Bart Mulleneers
Telefoon: +31633682709
E-mail: bart@1klick.nl
Referentie: 1KM00618