• Zoetermeer
  • Solliciteren is gesloten

Site Gemeente Zoetermeer

In jouw rol als teammanager is je primaire aandachtsgebied het operationele klant -en leveranciersmanagement en de facilitaire ondersteuning. De belangrijkste taken zijn de ‘Servicedesk’ die de frontoffice richting klant én leverancier is, en het uitvoering geven aan de facilitaire dienstverlening en ondersteuning in alle gemeentelijke gebouwen. De klant ervaart de Servicedesk als een Single Point of Contact. Er is een ononderbroken keten voor ontvangst, registratie, afhandeling en/of doorzetten van alle operationele informatieverzoeken, wensen, storingsmeldingen en klachten. Het team zorgt dat een optimale dienstverlening wordt geboden bij het verstrekken van specifieke producten, het behandelen en afwikkelen van klachten, vergaderservice en -ondersteuning en het aanvragen voor producten en diensten van interne en externe klanten en leveranciers.

De hoofdtaken van de teammanager Vastgoedservice zijn:

Ontwikkelt een visie op het gebied van klant- en leverancier management voor de te leveren services, goederen en diensten
Is in staat om een visie op de integrale dienstverlening van het Vastgoedbedrijf te bedenken en levert een bijdrage aan de ontwikkeling van het Vastgoedbedrijf met inachtneming van maatschappelijke invloeden, ontwikkelingen op ICT-gebied en in de eigen organisatie. Daarbij wordt actief gestuurd op de interactie met externen
Is integraal budgetverantwoordelijk en voor de prestaties en de professionalisering van het team
Zorgt voor een gezonde bedrijfsvoering, optimale inzet van medewerkers en voor goede werkomstandigheden
Adviseren van de directie over bedrijfsvoering aangelegenheden

Dit ben jij

Als Teammanager bewaak je de hoofdlijnen, ben je de schakel naar de directie en het bestuur en ontwikkel je de professionaliteit van het team, samen met je team. Je geeft vertrouwen en staat voor de belangen van het team binnen de organisatie en ten opzichte van het bestuur. Het team vraagt een coachende, empathische, niet autoritaire manier van leidinggeven, waarbij de ontwikkeling en het welzijn van de medewerkers voorop staat. Kortom, een ‘People manager’ die de verantwoordelijkheid op verantwoorde wijze zoveel mogelijk bij de medewerkers laat en ruimte geeft voor persoonlijke ontwikkeling. Van de teammanager wordt verwacht dat hij/zij vanuit de concerndoelstellingen meedenkt en spart met de teamleden op het gebied van klantmanagement, dienstverlening en samenwerkingen. De manager heeft een helikopterview over de concern-brede aandachtspunten, maakt strategische keuzes op het gebied van samenwerking en is verantwoordelijk voor het samenwerken met andere teams/afdelingen binnen het concern en het waarborgen van de integraliteit. De teammanager moet in staat zijn het team goed te positioneren binnen de organisatie en richting het bestuur, met name gelet op het spanningsveld tussen de koersvastheid op (middel)lange termijn en de dagelijkse praktijk die snelle resultaten eist. Besluitvaardigheid, het vermogen om snel te kunnen schakelen en het goed kunnen inspelen op ontwikkelingen.

Dit neem je mee

HBO–opleiding, bij voorkeur Facilitair
Bij voorkeur heb je enkele jaren ervaring als leidinggevende
Ervaring bij de overheid en/of politieke gestuurde organisatie is een pré, net als ervaring bij een vastgoedorganisatie
Sterk ontwikkelde visie op dienstverlening

Dit bieden wij

Een salaris van maximaal € 4.831,- per maand (schaal 10A), afhankelijk van je werkervaring, o.b.v. een 36-urige werkweek
We bieden een contract voor 1 jaar voor 36 uur per week, met bij goed functioneren en gelijkblijvende bedrijfsomstandigheden, uitzicht op een vast dienstverband
Daarnaast ontvang je naast je salaris 17,05% Individueel Keuzebudget dat je naar eigen inzicht kunt besteden (denk aan extra verlof) of volledig uit laten keren
Prima arbeidsvoorwaarden, zoals een ABP-pensioen, een tegemoetkoming in je reiskosten en voorzieningen om thuis te kunnen werken
Ruime mogelijkheden om je werk en werktijden in te delen op een manier die bij jou past
Veel mogelijkheden tot het volgen van trainingen en opleidingen: wij blijven continu met je in gesprek en hebben diverse faciliteiten om je te ondersteunen

Dit zijn wij
Als teammanager Vastgoedservice geef je leiding aan een multidisciplinair team van coördinatoren, planners, servicedeskmedewerkers, huismeesters en participatiemedewerkers. Het team Vastgoedservice heeft als taak dat alle werkzaamheden efficiënt en effectief, met oog
voor de klant en met een zo hoog mogelijke klantgerichtheid, uitgevoerd worden.

Enthousiast?
Stuur dan motivatie en cv in voor de sluitingsdatum van 20 januari 2022. De gesprekken zullen in overleg worden gepland en zullen door de huidige omstandigheden digitaal plaatsvinden. Interne kandidaten heb

  • Locatie Zoetermeer
  • Aantal uren 36 uur per week
  • Salaris tot €4831,-
Direct solliciteren