
Site Gemeente Krimpenerwaard
Projectleider Vastgoedbeheer
Zie je het al voor je?
Als projectleider vastgoedbeheer draag jij, samen met je collega’s zorg voor het meerjarig onderhoudsplan van de gemeente Krimpenerwaard. Voor met name het groot onderhoud van zo’n 120 stuks vastgoed ben jij verantwoordelijk voor het gehele proces van a tot z. Het gemeentelijk gebouwenbestand is ontzettend gevarieerd: sporthallen, scholen, kinderdagverblijven, zwembaden etc. Je projecten zijn divers zowel qua inhoud als omvang en je krijgt veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid! Dit betreft een vacature voor de periode van 3 jaar voor 32 uur per week.
Wij
Krimpenerwaard is een middelgrote gemeente in het prachtige Groene Hart. Een landelijk gebied met elf unieke dorpen of steden, waar in totaal 56.000 inwoners wonen, werken en recreëren. Maar, jij wilt natuurlijk ook graag weten wat voor organisatie wij zijn. Daarom hebben we het volgende voor je op een rijtje gezet:
- Onze ontwikkeling brengt zowel uitdagingen als kansen met zich mee. Beide pakken we hier graag aan; zo ambitieus zijn we wel!
- We werken in en voor een interessant gebied met een unieke opgave. Denk bijvoorbeeld aan onderwerpen als bodemdaling, duurzaamheid, woningtekort, vergrijzing en ondermijning;
- Er heerst hier een goede, informele sfeer. Die fijne collega’s waar je naar op zoek bent? Die ga je hier zeker vinden;
- We kijken hier naar elkaar om en kunnen op elkaar rekenen. Samen kom je verder dan alleen: dat is ons motto;
- Wat we ook belangrijk vinden? Flexibiliteit. Zonder onze doelen uit het oog te verliezen, bewegen we mee met veranderingen in de samenleving;
- Je krijgt hier dan ook altijd de kans om jezelf te ontwikkelen. Maar, die kans moet je wel zelf pakken. Pak de verantwoordelijkheid en ga ervoor!
- Als laatste geven we je graag mee dat je hier kunt rekenen op een goede werk-privé balans. Want ja: ook bij een gemeente wordt hybride gewerkt.
Het team Facilitair telt ongeveer dertig medewerkers en bestaat uit verschillende onderdelen, te weten de bodedienst, het zwembad- en sporthalbeheer, de administratie van gebouwenverhuur, facilitaire aangelegenheden en waar het in jou geval om gaat het gebouwenbeheer.
Jouw werkweek
Je bent aanspreekpunt als projectleider voor de integrale begeleiding van uit te voeren groot onderhoudswerkzaamheden en verantwoordelijk voor de voorbereiding en het regisseren tot aanbesteding en uitvoering waar verduurzaming ook een steeds belangrijker onderdeel van wordt. Als vertegenwoordiger van de gemeente naar externe stakeholders ben je je daarbij bewust van maatschappelijke ontwikkelingen, de veranderende rol van de lokale overheid en de verwachtingen van inwoners, ondernemers en instellingen.
Daarnaast:
- Regisseer en ondersteun je gemeentelijke vastgoed projecten;
- Denk je continue mee over (proces)verbeteringen binnen het team en de organisatie;
- Beoordeel en registreer je offertes om hier vervolgens advies op uit te brengen;
- Verwerk je de vastgoeddata en houd je deze up tot date;
- Monitor je de opvolging van actiepunten, klachten en meldingen en de afhandeling ervan.
Jij
Jij bent een echte verbinder en krijgt energie van het in contact brengen van partijen met daarbij een ieders belang niet uit het oog te verliezen. Je bent een echte doorzetter en denkt in kansen om tot een beter resultaat te komen. Je blijft rustig in complexe situaties en hebt een open en leergierige houding.
Daarnaast:
- Beschik je minimaal over een afgeronde MBO opleiding;
- Heb je minimaal 5 jaar ervaring als projectleider van groot onderhoud en gemeentelijke vastgoed projecten en ben je bekend met de vastgoedwereld;
- Ben je servicegericht en accuraat en hebt het vermogen om planmatig te werken en daarbinnen duidelijke en haalbare afspraken te maken;
- Ben je op de hoogte van de ontwikkelingen op het brede terrein van vastgoed.
Wat krijg je terug van ons?
- Een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, van maximaal € 4.671,00 bruto per maand (functieschaal 10) bij een 36-urige werkweek;
- Een Individueel Keuze Budget (IKB). Over het bruto maandsalaris bouw je maandelijks 17,05% IKB op. Je kunt dit bijvoorbeeld (maandelijks) uit laten betalen, gebruiken om extra verlof te kopen of inzetten voor een opleiding of je vakbondscontributie;
- De mogelijkheden om je werk en werktijden in te delen op de manier die bij jou en je werk past;
- Vitamine L(eren): intern pakket aan ontwikkelmogelijkheden;
- Betrokken collega’s;
- Vertrouwen.
Solliciteren
Enthousiast geworden? Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Wilfred Barthel, teammanager Facilitair. Hij is bereikbaar via telefoonnummer: 0182-729748.
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.
Stuur je CV en motivatie via de button –‘Solliciteer naar deze functie’ naar team P&O van gemeente Krimpenerwaard. Wij reageren dan zo snel mogelijk! Hopelijk zijn we een match!
Deze vacature heeft geen sluitingsdatum en staat open tot wij een geschikte kandidaat hebben aangesteld.