
Site Amsterdamse Hogeschool voor de kunsten
Ben jij op zoek naar een baan waarin jij jouw technische expertise kwijt kunt en bijdraagt aan een fijne leeromgeving voor drieduizend kunsthogeschoolstudenten?
De afdeling Huisvesting en beheer van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten is op zoek naar een:
Technisch Gebouwmanager (0,8 fte)
Wie ben jij?
Je kunt goed samenwerken met verschillende disciplines en hebt een brede focus. Je bent in je element in een dynamische technische en facilitaire omgeving. Je bent iemand met een duidelijke technische visie en focus waarbij je doel- en resultaatgerichtheid hoog in het vaandel hebt staan, maar ook klant- en servicegerichtheid. Jij werkt vanuit passie, staat open voor nieuwe ontwikkelingen en bent nieuwsgierig. Daarbij denk je vanuit mogelijkheden, kansen en oplossingen. Je bent ondernemend, een teamplayer, tactvol, prettig in de omvang en je hebt een no-nonsensmentaliteit.
Wat breng je mee?
Je hebt een afgeronde technische studie en beschikt over hbo-werk- en -denkniveau. Je hebt ruime werkervaring op het gebied van beheer & onderhoud van vastgoed, en hebt gedegen kennis van contractbeheer. Je bent in staat interdisciplinair te denken en te acteren, en bent oplossingsgericht en praktisch in de uitvoering van je werk. Je hebt financiële en technische kennis van het onderhouden en beheren van installaties, monumenten en bouwkundige zaken, bent organisatorisch goed onderlegd en hebt een hands-on mentaliteit. Vanzelfsprekend kun je planmatig en projectmatig (samen)werken om continu verbeteringen te identificeren en te realiseren.
Verder ben je:
- besluitvaardig
- stressbestendig en flexibel;
- adviesvaardig en overtuigend;
- zorgvuldig (oog voor detail).
Wat ga je doen?
Je bent als technisch gebouwmanager het technisch ‘geweten’ van onze vastgoedportefeuille.
Je bent verantwoordelijk voor het dagelijks beheer en laten onderhouden van de grote variatie aan hoogwaardige kunstonderwijsgebouwen van in totaal circa 60.000m2. Voor de uitvoering van de operationele werkzaamheden zijn diverse leveranciers gecontracteerd. Je stuurt deze contractors aan op het gebied van planmatig, preventief en correctief onderhoud. Dit alles op basis van gemaakte contract- en prestatieafspraken. Tevens draag je zorg voor een optimale relatie met de academies. Je levert samen met je collega’s van de afdeling Huisvesting en beheer toegevoegde waarde door op te treden als adviseur, onderhandelaar, vraagbaak en strateeg. Jij bent ook verantwoordelijk voor het up-to-date houden van het duurzame meerjarenonderhoudsplan (MJOP). De Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (AHK) heeft in haar duurzame routeplan de ambitieuze doelstellingen vastgesteld om voor 2035 de CO2-uitstoot van al haar eigendomspanden naar nul te brengen. Je hebt dan ook affiniteit met verduurzaming van vastgoed en technische installaties.
Wie zijn wij?
Het vastgoed van de AHK is uniek en daar zijn we trots op. De AHK heeft diverse onderwijsgebouwen in het centrum van Amsterdam, grotendeels in eigendom. Het betreft zowel moderne gebouwen met geavanceerde onderwijsruimten, werkplaatsen, studio’s en hoogwaardige voorstellingsruimten als (rijks)monumenten. De afdeling Huisvesting en beheer voert met een klein team de regie op de gehele vastgoedportefeuille van de AHK en werkt daarbij nauw samen met de academies. Het team bestaat uit een hoofd huisvesting, twee (senior) projectmanagers, een senior coördinator technisch beheer, en een coördinator huisvesting & facilitair beheer. Als afdeling houden wij ons onder andere bezig met vastgoedstrategieën, projectontwikkeling, nieuwbouw, duurzaamheid en dragen we zorg voor het (facilitair) beheer en onderhoud. Binnen de AHK zijn de ondersteunende diensten ondergebracht in het Servicebureau, bestaande uit de afdelingen Concerncontrol, Centrale administratie en inkoop, Informatisering & Automatisering, Huisvesting en beheer, P&O en Onderwijs, onderzoek, communicatie.
Wat bieden wij?
Een uitdagende functie in een dynamisch team van collega’s met een werksetting midden in het centrum van Amsterdam, gericht op de leer- en werkomgeving van studenten en medewerkers in een aantal mooie gebouwen. We werken een deel van onze tijd vanuit huis en zorgen voor goede thuiswerkvoorzieningen.
We bieden een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. De functie is conform de cao-hbo gewaardeerd in schaal 11 (stafmedewerker adviserend – C, max. € 5332,48 bruto bij een volledig dienstverband). Inschaling is mede afhankelijk van opleiding en ervaring. Er is sprake van een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 8,3% eindejaarsuitkering en een goede pensioenregeling. Als jij onze collega wordt, vragen we een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) bij indiensttreding.
Inlichting en sollicitatie
Je sollicitatie, voorzien van een korte motivatie en curriculum vitae, is voor vrijdag 14 april 2023 welkom op [email protected] t.a.v. Erik Duiker, hoofd Huisvesting en beheer. Voor meer informatie over deze functie kan je terecht bij Erik Duiker via 020-527 7782 of [email protected]. De gesprekken zijn gepland op 20 en 21 april 2023.