Site De Zellingen
Ben je geïnteresseerd om een bijdrage te leveren aan een prachtige zorgorganisatie die volop in ontwikkeling is en waar op het gebied van huisvesting voldoende uitdaging en ruimte voor eigen invulling ligt? Wij zijn op zoek naar jou!
In verband met het vertrek van de huidige interim-manager is De Zellingen op zoek naar een manager Technische Dienst die naast leidinggevende van het team een belangrijke rol gaat vervullen in de verduurzaming van De Zellingen en de nieuwbouw van ‘Crimpenersteyn’. Interesse? Solliciteer vandaag nog en lever een belangrijke bijdrage aan de zorg en het welzijn van onze cliënten.
Wat ga je doen?
De manager Technische Dienst is verantwoordelijk voor een effectieve en kwalitatieve organisatie en optimale dienstverlening van de Technische Dienst (TD). Samen met de medewerkers TD en overige Zellingen collega’s realiseer je een zo aangenaam en plezierig mogelijke woon- en leefsituatie voor onze cliënten en een prettig werkklimaat voor onze medewerkers.
Je geeft leiding aan circa 10 collega’s die zich bezighouden met (onderhouds)projecten, het dagelijks beheer en onderhoud en de bijbehorende administratie. Je stelt de begroting en investeringsvoorstellen op. Je vertaalt jou visie op verduurzaming in haalbare voorstellen. Je bent scherp op de uitvoering hiervan door de TD en zorgt voor een zo optimaal mogelijke realisatie. Je bent betrokken bij het voorbereiden, begeleiden en coördineren van (ver)bouwprojecten.
Het verder ontwikkelen en professionaliseren van de afdeling vindt je uitdagend. Inpireren en instrueren doe je met een coachende stijl. Daarnaast ben je op de hoogte van de actualiteiten binnen het technisch vakgebied en de bijbehorende wettelijke verplichtingen. Je weet hiervan een praktische vertaling te maken en daarmee zorg je ervoor dat de gebouwen (eigendom en huur), terreinen, installaties, apparatuur en inventaris van De Zellingen op orde en bedrijfszeker is. Je houdt je bezig met zaken zoals het voorbereiden van huurcontracten i.s.m. met de administratie en je draagt zorg voor het opstellen en uitvoeren van het MJOP en de investeringsbegroting. Je draagt bij aan het ontwikkelen, uitvoeren en evalueren van het personeelsbeleid voor de afdeling en bent verantwoordelijk voor het realiseren van een verantwoord, gezond financieel beleid voor de afdeling.
Je maakt deel uit van het MT van Services & Wonen en je rapporteert direct aan de directeur Services & Wonen. Samen met je collega’s (Gastvrijheid en services, Inkoop en Logistiek, Horeca, Clientservices) werk je aan een visie, passend bij de nieuwe meerjarenstrategie van De Zellingen.
De Zellingen
De Zellingen is een in Capelle-, Krimpen- en Nieuwerkerk aan den IJssel gevestigde middelgrote VVT-zorgorganisatie (1.200 medewerkers en 400 vrijwilligers). Door onze relatief beperkte omvang zijn onze lijnen kort en is iedereen nauw betrokken bij ons primaire proces, namelijk het verlenen van goede zorg aan onze cliënten.
Wat vragen we jou?
Je bent een manager met ervaring in een vergelijkbare rol, of je bent toe aan een volgende stap in je carrière. Bijvoorkeur heb je ervaring in de zorg. Je bent in het bezit van een relevant HBO diploma en hebt ruime ervaring binnen het vakgebied. Daarnaast ben je een enthousiaste teamplayer die energie krijgt van werken met collega’s van andere afdelingen. Je legt makkelijk contact, binnen en buiten De Zellingen bouw je zelfstandig een netwerk op. Verder heb je brede interesse in techniek en bijbehorende wet- en regelgeving en ben je bereid nieuwe dingen te leren. Je denkt in oplossingen, kan goed prioriteiten stellen en je bent creatief. Je weet mensen mee te krijgen en houdt van aanpakken en neemt verantwoordelijkheid. Ook ben je communicatief vaardig, stressbestendig en vind je het leuk om in een drukke en dynamische omgeving te werken. En niet onbelangrijk: je hebt humor.
Wat bieden wij?
- Een aanstelling voor de duur van een jaar met uitzicht op vast dienstverbandd;
- Salarisschaal 60 CAO VVT, maximaal € 5.197,- bruto per maand op fulltime basis (36 uur), afhankelijk van relevante werkervaring;
- In oktober 2023, maart 2024 oktober 2024 stijgen de lonen conform cao met respectievelijk 5, 2,5 en 2,5 procent;
- Een eindejaarsuitkering van 8,33%, een vakantietoeslag van 8% en een Flex Benefits regeling met o.a. een fietsplan, een bijdrage sportabonnement en meer aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Meer informatie of solliciteren?
Heb je vragen over deze vacature dan kun je terecht bij Nico Koedam, directeur Service & Wonen, via telefoon: 06 43 36 36 16.
Een assessment maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure. Daarnaast is het overhandigen van een Verklaring Omtrent Gedrag is een voorwaarde bij indiensttreding.
Solliciteren kan direct via de sollicitatiebutton. Wij nemen zo snel mogelijk contact op om je verder te informeren over de status van je sollicitatie. Wij kijken uit naar je sollicitatie!