• Hilversum
  • Solliciteren is gesloten

Site Gemeente Hilversum

Heb je kennis van en passie voor vastgoed? Ben jij communicatief sterk, ondernemend en stimuleer jij mensen om elke dag het beste uit zichzelf te halen? Heb jij een natuurlijk overwicht en heb je ervaring met verandertrajecten en weet jij goed je weg te vinden binnen een politiek bestuurlijke organisatie? Lees dan nu verder!

 

Functie

Het team Vastgoed is op zoek naar een teammanager die het vastgoedbeheer en het team naar een volgend level kan brengen. In deze functie geef je leiding aan een enthousiast, deskundig en betrokken team (12 fte).Je legt verantwoording af aan de afdelingsmanager Openbare Ruimte.

 

Als teammanager ben je integraal verantwoordelijk voor de resultaten, het bedrijfsproces en de kwaliteit binnen jouw team. Je bent verantwoordelijk voor het bevorderen en bewaken van de integraliteit van het werk. Je coacht de medewerkers bij de uitvoering van hun taken en begeleidt ze in hun ontwikkeling. Je stimuleert medewerkers om de samenwerking te zoeken met interne en externe ketenpartners en opgavegericht te werken. Je spreekt medewerkers aan op hun verantwoordelijkheid, je legt zaken terug daar waar ze horen en brengt medewerkers in positie om het op te lossen. Je stimuleert medewerkers in het van buiten naar binnen denken.

 

Je beschermt medewerkers tegen een te grote workload door prioritering in overleg met je afdelingsmanager. Hierbij heb je nauw contact met de betreffende portefeuillehouder(s) en wat betreft de Wet Voorkeursrecht Gemeenten met ambtelijk opdrachtgevers en projectleiders. Je bent voor hen een sparring partner: je denkt mee, geeft heldere adviezen en durft tegen te spreken. Als teammanager ben je ook verantwoordelijk voor de tijdigheid en de kwaliteit van de bestuurlijke voorstellen uit jouw team.

 

Samen met de afdelingsmanager, de teammanager Beheer & Onderhoud en de teammanager Voorbereiding & Uitvoering maak je deel uit van het managementteam van Openbare Ruimte. Van daaruit ben je mede verantwoordelijk voor de integrale afstemming van alle primaire en bedrijfsvoering processen, het meedenken over en implementeren van nieuw beleid, het delen van interne en externe signalen en het bepalen van een heldere visie en strategische doelen.

 

Kennis en ervaring

•    Een passende afgeronde WO/HBO opleiding.

•    Ervaring in een leidinggevende rol op tactisch niveau.

•    Kennis van en affiniteit met vastgoedbeheer.

•    Communicatief vaardig in woord en geschrift.

•    Ervaring in het begeleiden van verander(trajecten).

 

Daarnaast ben je:

•    in staat om vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken te benaderen en daarvoor – samen met anderen – adequate oplossingen te vinden;

•    politiek-bestuurlijk sensitief en heb je inzicht in complexe, maatschappelijke vraagstukken;

•    resultaatgericht, ondernemend en heb je een goed ontwikkeld reflecterend vermogen.

 

Team Vastgoed

Team Vastgoed beheert 766 gronden en 272 gebouwde objecten van de gemeentelijke vastgoedportefeuille. Dit betreft zowel het bouwkundig onderhoud als de verkoop, verhuur en (erf)pacht van gebouwen en gronden. Bovendien wordt het team in toenemende mate gevraagd voor het aankopen van nieuw vastgoed maar ook voor de onderhandelingen als de gemeente voor eigen gebruik panden wil huren. Het team Vastgoed is een team in ontwikkeling. Wij willen steeds professioneler worden in ons beheer en in onze werkprocessen. Ontwikkelingen die wij voor de komende jaren zien zijn opgaves op het gebied van het verduurzamen van vastgoed en een beweging naar een actiever grondbeleid bij gebiedsontwikkelingen.

 

Arbeidsvoorwaarden

Het gaat om een tijdelijke functie voor 24 uur per week voor de duur van 3 jaar. Daarbij hoort een salaris van maximaal € 5.872, – bruto per maand (schaal 12) op basis van een 36-urige werkweek, afhankelijk van opleiding en ervaring.

 

Bovendien biedt de gemeente Hilversum prima secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo is er de mogelijkheid om flexibel te werken en krijg je bovenop het genoemde salaris 17,05 % Individueel Keuzebudget (IKB). Dit budget kun je uit laten betalen of kun je inzetten voor verschillende doeleinden. Ook biedt de gemeente Hilversum een grote variëteit aan opleidingsmogelijkheden die bijdragen aan zowel organisatie- als persoonlijke en professionele ontwikkeling, bouw je pensioen op bij het ABP en heb je de keuze om deel te nemen aan een collectieve ziektekostenverzekering. Kijk voor een uitgebreid overzicht van onze arbeidsvoorwaarden op https://www.hilversum.nl/Home/werkenbij

 

Informatie?

Wil je meer informatie over de inhoud van deze functie en de sollicitatieprocedure bel dan gerust even met Monica van der Hoff (Afdelingsmanager Openbare Ruimte a.i.) 06-20414915.

 

Solliciteren

Is deze functie je op het lijf geschreven en herken jij je in bovenstaand profiel? Ga dan deze mooie uitdaging met ons aan! Wij kijken uit naar je cv en motivatiebrief. Die zien wij graag online vóór 5 juli 2021 tegemoet.

 

Een assessment, het maken van een casus, het opvragen van referenties en (online) screening, bijvoorbeeld via databanken, zoekmachines en sociale netwerken, kunnen deel uitmaken van het sollicitatieproces.

 

  • Locatie Hilversum
  • Aantal uren 24 uur per week
  • Salaris tot €5872,-
Direct solliciteren