Site 1KLICK i.o.v. Thebe

Thebe levert wijkverpleging, specialistische zorg, thuisbegeleiding en dagbesteding in 19 gemeenten in West- en Midden-Brabant. Daarnaast bieden we zorg, faciliteren we welzijn in 23 woonzorgcentra in de regio. Met aandacht en toewijding verlenen onze zorgprofessionals en vrijwilligers menslievende zorg. Samen met de cliënt, zijn naasten en andere zorgverleners werken we aan de hoogst haalbare kwaliteit van leven die past binnen zijn of haar leefomgeving. We denken in mogelijkheden en kansen en blijven de mens achter de problematiek zien. Want ieder mens is waardevol en welkom.

De vergrijzing en nieuwe generaties ouderen bieden Thebe de uitdaging en de kans om serieus te werken aan uitbreiding, verbetering, transformatie en innovatie van haar zorgdienstverlening en benodigde woonfaciliteiten. Thebe heeft daarom in 2020 een strategisch vastgoedplan vastgesteld. Dit ambitieuze plan is de start van een vernieuwingsopgave met betrekking tot het vastgoed van Thebe. Een achttal grote en complexe projecten in het werkgebied van Thebe wordt in een tijdsbestek van circa 5 jaar gerealiseerd. Hiervoor is een apart programma Vastgoedontwikkeling geïnitieerd, die deze opgave daadkrachtig oppakt. De projecten bevinden zich in verschillende stadia: van initiatieffase tot start bouw.

Wat ga je doen als Vastgoedcontroller?

Weet jij altijd het overzicht te bewaren? Ben jij een ster in het opzetten en bewaken van processen? Wil jij een bijdrage leveren in het projectmatig en financieel beheren van een omvangrijke portefeuille te realiseren vastgoedprojecten? Om zo ook te kunnen voldoen aan wensen op het vlak van wonen, zorg en welzijn van onze (toekomstige) bewoners en cliënten. Ben je gericht op samenwerking met collega´s en een diversiteit aan stakeholders?

Thebe is op zoek naar een stevige Vastgoedcontroller. Je werkt in deze rol in meerdere projectteams binnen de regio om zo samen diverse nieuwbouw- en verbouwprojecten te realiseren in de komende jaren. Je herkent je in de waarden pro-activiteit, betrokkenheid, samenwerking, open, slagvaardig, kritisch, creatief en plezier.

Als Vastgoedcontroller richt je je op proces, project- en budgetbewaking van de projecten, o.a. middels dashboards en rapportages. Je adviseert gevraagd en ongevraagd in vraagstukken op het vlak van financieel, administratief en projectbeheer en proces- en risicomanagement. Je bent in staat business cases vorm te geven en uit te werken. Je werkt nauw samen in projectteamverband met o.a. Vastgoedadviseurs en de Programmamanager Vastgoed. En verder heb je regelmatig contact en werk je nauw samen met o.a. collega´s binnen het domein Financiën en de Concerncontroller.

  • je creëert overzicht, beheert kritische processen in de project- en budgetbewaking van projecten in het programma Vastgoedontwikkeling;
  • je draagt bij aan de ontwikkeling van (financiële) managementinformatiesystemen en de doorontwikkeling van planning & control instrumenten;
  • je inventariseert en signaleert informatiebehoefte en vertaalt vragen vanuit diverse doelgroepen naar het juist, tijdig en volledig opleveren van (stuur)informatie;
  • je voert analyses uit om de voortgang te bewaken in de bedrijfsvoering;
  • je bent in staat om business cases vorm te geven en uit te werken;
  • je voert gevraagd en ongevraagd interne controles uit om de bedrijfsvoering te optimaliseren;
  • je bent gericht op samenwerking in de verschillende projectteams, binnen de organisatie en externe (keten)partners;
  • je acteert op het snijvlak van vastgoedontwikkeling en financieel management en werkt daarbij nauwgezet samen binnen het team vastgoed en binnen het team business control;
  • je faciliteert verdergaande standaardisatie en efficiency in de projecten;
  • je bent organisatiesensitief en initieert ook initiatieven op het vlak van planning & control, processen en continu verbeteren.

Functie eisen voor Vastgoedcontroller

  • minimaal HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur (universitaire) studierichtingen bedrijfseconomie en/of bedrijfskunde;
  • ruime ervaring in vergelijkbare functies (bij voorkeur in de gezondheidszorg en/of vastgoed gerelateerd projectmanagement);
  • financieel inzicht en invulling kunnen geven aan beheertaken;
  • analytisch inzicht, makkelijk kunnen doorzien van een complexere omgeving en reflecterend vermogen;
  • dat je kunt schakelen tussen visie, strategisch beleid en operatie;
  • dat je je makkelijk verbindt met anderen en beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • dat je vooruitstrevend bent en hier graag vorm en inhoud aan geeft;
  • dat je de ontwikkelingen in wet- en regelgeving, de gezondheidszorg, de maatschappij en de markt volgt en waar nodig toe kunt passen;
  • zakelijk inzicht, mensgericht, inlevingsvermogen en een flinke dosis verantwoordelijkheid en lef.

Arbeidsvoorwaarden

Als je werkt bij Thebe, beteken je iets voor een ander. Dat waarderen wij. Daarom bieden we jou een fijne werksfeer en mogelijkheden om verder te groeien. In eerste instantie bieden we een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Na gebleken geschiktheid gaan we kijken naar de mogelijkheden voor een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Werken bij Thebe betekent ook een goed arbeidsvoorwaardenpakket.

  • gemiddeld werk je 32-36 uur per week;
  • inschaling conform CAO VVT, FWG 60, met een maximum van € 4.886,73 op fulltime basis;
  • een eindejaarsuitkering;
  • pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn (PFZW).;
  • Ook kun je gebruik maken van de collectiviteitskorting op verzekeringen (bijvoorbeeld zorg- of auto), van korting op een private lease-auto en van het Thebe meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden (korting op de aanschaf van bijvoorbeeld een (E)bike, fitness abonnement of mobiel/laptop/iPad).

Solliciteren
Sluit jouw visie op wonen, zorg en welzijn en de belangrijke bijdrage van vastgoedontwikkeling hierin aan op de visie van Thebe? Heb je de gevraagde ervaring en ben je toe aan een volgende stap?

We zien jouw motivatie en CV graag vóór maandag 11 oktober door te klikken op de sollicitatieknop op deze pagina.

Een assessment maakt mogelijk onderdeel uit van de procedure. En verder vragen we een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) en doen we een referentiecheck.

1KLICK is exclusief verantwoordelijk voor de werving en (pre-) selectie ten behoeve van deze functie als ‘preferred supplier’ voor onze opdrachtgever. Dé marktleider inzake werving & selectie en interimmanagement in Vastgoed, Ruimte & Finance.

Meer weten over deze functie? Neem contact op met Bart Mulleneers  of via 06 33 682 709

  • Locatie Regio Noord Brabant
  • Aantal uren 36 uur per week
  • Salaris tot €4886,73,-
Direct solliciteren