
Site Action Nederland
“Als Coördinator Facilitair beheer werk je mee aan kwalitatieve en efficiënte dienstverlening t.b.v. het onderhoud aan onze filialen door het coördineren van onderhoudsverzoeken, planmatig onderhoud en alle daaraan gerelateerde administratieve werkzaamheden”.
Wat je dagelijks gaat doen
Je werkt in het onderhoudsteam van onze afdeling Vastgoed en rapporteert aan de Teamleider Onderhoud. Je bent samen met twee collega’s het operationele aanspreekpunt als het gaat om technisch beheer en onderhoud van de filialen in Nederland. Hierbij ondersteun jij de backoffice in de dagelijkse werkzaamheden en dien je als vraagbaak. Daarnaast richt jij je op de meer complexe en urgente storingen of onderhoudsvragen. Hierbij heb je veelvuldig contact met vastgoedeigenaren/-beheerders, leveranciers en overige betrokkenen.
Je houdt in de gaten of (gepland) contractonderhoud tijdig wordt uitgevoerd en schakelt hierover met leveranciers. Je overziet het tactisch en operationele proces goed en weet daarin prioriteiten te stellen en waar nodig verbeteringen door te voeren. Het takenpakket bestaat onder meer uit:
Technisch:
- Afhandelen en opvolging van onderhoudsverzoeken en vragen omtrent bouw, onderhoud en inventaris in onze filialen. Dit gebeurt op afstand middels telefoon, email en via onze beheersystemen;
- Je verstrekt opdrachten aan de technische dienst, aannemers, leveranciers of overige partijen en bewaakt op basis van de urgentie de planning en uitvoering van werkzaamheden;
- Je draagt bij aan de implementatie en uitvoering van technische wijzigingen in filialen, bijvoorbeeld het planmatig vervangen van verlichting, hvac of kleine formatwijzigingen;
- Je denkt en werkt mee aan het optimaliseren van onze werkprocessen, systemen en/of handleidingen die gebruikt worden door onze Servicedesk of in de filialen.
Administratief:
- Registratie van alle onderhoudsmeldingen en verzoeken en in het vastgoedbeheer programma;
- Registreren van en monitoren op tijdige uitvoering van contractonderhoud;
- Het aanvragen en beoordelen van offertes en controleren van facturen;
- Je registreert relevante gegevens van inventaris, installaties of technische specificaties in onze beheersystemen en zorgt ervoor dat de gegevens up to date blijven;
- Op basis van geregistreerde onderhoudsmeldingen zie je trends en analyseer je veelvoorkomende issues. Waar mogelijk implementeer je verbeteringen;
Wat kenmerkt een Coördinator Facilitair beheer bij Action
Allereerst ben je een echte “problem solver”. Je bent coördinerend en communicatief sterk en hebt kennis van techniek/bouwkunde. Je haalt voldoening uit het oplossen en coördineren van bouwkundige of technische issues. Door de urgentie van sommige onderhoudsverzoeken kan de functie zo nu en dan hectisch zijn. In deze hectiek weet je de rust te bewaren en ben je in staat om zelfstandig beslissingen te nemen en oplossingen te realiseren. Verder ben je creatief en pragmatisch in het oplossen van onvoorziene situaties. Je werkt in een klein team waarbij zowel teamwork als zelfstandigheid en eigen initiatief belangrijk zijn.
En verder:
- Afgeronde opleiding op HBO niveau, bij voorkeur richting Vastgoed, Retail, Bouwkunde;
- Relevante werkervaring in een (vanaf afstand) coördinerende facilitaire rol. Bij voorkeur opgedaan in de detailhandel, supermarktbranche of vastgoedsector;
- Vanwege het veelvuldig contact met vastgoedeigenaren/-beheerders is ervaring in een omgeving waar sprake is van verhuur/huur van bedrijfsruimtes een pré;
- Praktische ervaring met en kennis bouwkunde/installatietechniek;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Kennis van Topdesk en Planon of soortgelijke programma’s;
Dit bieden wij jou als Coördinator Facilitair beheer
- Marktconform salaris o.b.v. een 38-urige werkweek;
- 24 betaalde vakantiedagen (op basis van 38 uur);
- De mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering;
- 15% personeelskorting op Action-producten;
- Bedrijfslaptop en telefoon.
Vragen?
Voor inhoudelijke vragen over deze functie kun je contact opnemen met Martijn Min (Teamlead Maintenance), te bereiken via 0228-565080. (Solliciteren kan alleen via het online sollicitatieformulier).