• Zeist
  • Solliciteren is gesloten

Site Gemeente Zeist

Accountmanager Onderwijshuisvesting | 36 uur p/w

De afdeling Vastgoed werkt met een team van ca. 14 collega’s aan het behoud en de ontwikkeling van het maatschappelijk vastgoedmanagement in de gemeente Zeist. We verbinden vanuit de eigenaarsrol en hebben oog voor het presteren van het vastgoed op verschillende aspecten. We werken doorlopend aan de verbetering van onze processen en doorbreken waar nodig bestaande patronen. We benutten graag kansen en haken aan bij ontwikkelingen om ons heen. Binnen uiteenlopende vraagstukken sturen we op de optimale inzet van het vastgoedmiddel voor de gemeentelijke beleidsvelden. Eigenaarschap, huisvestingsinzichten, technische instandhouding, juridische taken, verduurzaming, prestatiesturing en vastgoed administratie zijn daarin onze belangrijkste kerntaken. 

Wat ga je doen als Accountmanager Onderwijshuisvesting?

Onderwijshuisvesting is een belangrijk onderdeel van de vastgoedportefeuille van de gemeente Zeist. Daarvoor zijn wij op zoek naar  iemand die regie kan voeren op het Strategische Huisvestingsplan (SHP) zonder de verbinding met andere ontwikkelingen en het maatschappelijke vastgoed uit het oog te verliezen. Ruimte voor nieuwe ideeën zijn hierbij altijd welkom! Zowel op verbetering van processen, als op trends en innovaties op onderwijsgebied.

Als Accountmanager Onderwijshuisvesting voer je regie op je portefeuille vanuit de huisvestingsopgave. Doorlopend is dit het vertalen van een langjarige doorkijk naar actuele jaarplannen. Je hebt daarbij een rol als opdrachtgever binnen het programma onderwijshuisvesting en stemt het gehele programma doorlopend af met schoolbesturen en eigen projectleider(s) binnen vastgoed. Je behandelt huisvestingsaanvragen, exploitatievraagstukken en denkt mee bij de ontwikkeling van multifunctionele concepten. Binnen je takenpakket ligt ook de vertaling  van leerlingen prognoses en het geven van opdrachten voor scenario onderzoeken. De kennis die je hebt over de verordening voorzieningen huisvesting onderwijs hou je op peil door je netwerk en inzichten op gebied van wet- en regelgeving. Ook kredietbeheer, rapportage en verantwoording in de gemeentelijke P&C cyclus zijn aan jou toevertrouwd. Voor het gemeentelijk bestuur ben jij een belangrijk aanspreekpunt en verzorg je de juiste afstemming en besluitvorming door het maken van college- en raadsvoorstellen. Je zoekt verbinding met andere vastgoedonderdelen en beleidsvelden en weet daarin ook buiten het vakgebied onderwijshuisvesting een bijdrage te leveren aan het vastgoed team. 

Binnen en buiten het team werk je graag en goed samen; mensen waarderen de lijnen die jij uitzet, je adviezen en initiatief voor werkvormen en werkgroepen. Als het nodig is kun je schakelen op nieuwe vragen en weet je ook namens de afdeling goed te onderhandelen. In de fase waarin  de onderwijshuisvesting zich nu bevindt krijg jij alle ruimte om ons SHP en onze processen te evalueren en te actualiseren. Dit met oog op de vele ontwikkelingen die voor de deur staan en passend bij een nieuwe tijd. Je werkt hierin nauw samen met andere vastgoed adviseurs, portefeuillebeheerders, projectmanager onderwijshuisvesting en de afdelingsmanager. 

Functie eisen voor Accountmanager Onderwijshuisvesting

  • je hebt minimaal HBO- of WO- werk en denkniveau en een voldoende relevante opleiding op gebied van vastgoedadvisering en/of onderwijshuisvesting.
  • je hebt ruime werkervaring in het  portefeuillebeheer en met beleid- en adviesprocessen rondom onderwijshuisvesting in het bijzonder.
  • je pakt graag de regie op (complexe) vraagstukken en weet te organiseren en motiveren.
  • je bent verbindend, communicatief vaardig en netwerken is jou niet vreemd.
  • je bent probleemoplossend, resultaatgericht en hebt een analytisch vermogen. Jij bent iemand die zowel creatief meedenkt als grenzen durft aan te geven.
  • je beschikt over een goed gevoel voor politiek-bestuurlijke verhoudingen en weet hoe je om moet gaan met tegenstrijdige belangen.

Arbeidsvoorwaarden

Als je bij de gemeente Zeist werkt heb je uitstekende arbeidsvoorwaarden. Een fijne plek om vanuit huis te werken is belangrijk. Vooral in deze tijd kun je er op rekenen dat alles erop ingericht is om flexibel te werken. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Ook zijn er talloze regelingen om je persoonlijke ontwikkeling te stimuleren. Lerend werken noemen we dat. Bij ons zit niemand stil, je kunt altijd vooruit.

Inschaling zal plaatsvinden op basis van kennis en ervaring. Ben jij de kandidaat die alles heeft en een beetje meer, dan kun je bij ons maximaal € 5.169 (schaal 11) bruto per maand verdienen bij een volledige werkweek van 36 uur. Een arbeidsmarkttoelage behoort tot de mogelijkheden. Daarnaast kun je nog rekenen op een individueel keuze budget van 17,05% van je salaris. Je krijgt een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met uitzicht op vast.  

1KLICK is verantwoordelijk voor de werving en (pre-)selectie voor deze functie. 1KLICK is marktleider op het gebied van werving en selectie in de vastgoedsector.

Interesse? Neem dan contact op met Bart Mulleneers, partner bij 1KLICK via telefoonnummer 06 33 68 27 09 of per e-mail via ba**@1k****.nl

 

Naam: Natascha Reijnders
Telefoon: +31617139041
E-mail: na******@1k****.nl
Referentie: 1KNR00718

  • Locatie Zeist
  • Aantal uren 36 uur per week
  • Salaris tot €5.169,-
Direct solliciteren