• Bussum

Site Heyen Beheer B.V.

Binnen het familiebedrijf Heyen Beheer B.V./Heyen Makelaars B.V., opgericht in 1939, zijn er bijna 20 medewerkers werkzaam. Heyen Makelaars B.V. kan zich met trots één van de oudste makelaarskantoren van het Gooi noemen. Inmiddels beschikken we over meer dan 85 jaar vastgoedkennis en ervaring en houden we ons – naast makelaarsactiviteiten, vastgoedinvesteringen en vastgoedbeheeractiviteiten – ook bezig met VvE-beheer, projectontwikkeling en vastgoedexploitatie. Dit doen we allemaal vanuit ons prachtige pand in het centrum van Bussum dat we zelf hebben ontwikkeld.

Voor onze financiële administratie zijn wij op zoek naar een Vastgoedadministrateur.

Het werk biedt je elke dag weer wat nieuws waarbij de dienstverlening naar de eigenaren en huurders centraal staat. Als Vastgoedadministrateur ben je verantwoordelijk voor alle financiële werkzaamheden met betrekking tot het beheer van de vastgoedportefeuille van Heyen Beheer. De portefeuilles bestaan merendeels uit woningen maar kent ook bedrijfshallen, kantoren, garages en winkelobjecten.

Wat ga je doen?
Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor het complete financiële beheer van de vastgoedobjecten en de beheerorganisatie. Dat begint bij de primaire vastlegging van de facturen en bankmutaties en loopt door tot en met het opstellen van de jaarverslagen en het begeleiden van de accountantscontroles. Verder houd jij je bezig met het verzorgen van alles wat er speelt in jouw portefeuille, waaronder onder andere de volgende zaken:

  • Factureren van de huren;
  • huurcontracten verwerken in de administratie;
  • huurprijsaanpassingen aankondigen en verwerken;
  • bezwaren op de huurprijsaanpassingen afhandelen;
  • aanmaken en verwerken van incasso- en betaalbatches;
  • debiteuren- en crediteurenbeheer;
  • voeren van de grootboekadministratie;
  • opstellen van de huurafrekeningen;
  • verzorgen van de aangiftes BTW;
  • opstellen van de afrekeningen servicekosten.

Wat vinden wij belangrijk?
Je bent een teamplayer met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je hebt een gezonde kritische kijk op zaken en kan goed prioriteiten stellen. Verder ben je flexibel en kan je goed omgaan met ad-hoc situaties. Daarnaast beschik je over de volgende kwalificaties en competenties:

  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding richting financiële administratie;
  • ervaring met het voeren van een verhuuradministratie is een pre;
  • goede kennis van Excel;
  • affiniteit met financiële automatiseringspakketten;
  • goede communicatieve vaardigheden gecombineerd met inlevingsvermogen;
  • goede beheersing van de Nederlandse taal (kennis van de Engelse taal is een pre);
  • accuraat en goede organisatorische vaardigheden en een gestructureerde werkwijze;
  • een flexibele, klantgerichte en collegiale instelling en een positieve werkmentaliteit;
  • bij voorkeur woonachtig in het Gooi- en omstreken.

Wat bieden wij?

  • Een jaarcontract met zicht op een vast contract;
  • een goed salaris afhankelijk van opleidingsniveau en werkervaring;
  • een werkweek van 32-36 uur;
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur;
  • veel ruimte en vrijheid voor uitvoering van eigen ideeën en initiatieven;
  • een fijne informele werksfeer in een hecht team;
  • leuke kantooruitjes;
  • een vaste werkplek bij ons op kantoor in het centrum van Bussum.

Interesse?
Herken je jezelf in onze vacature? Dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Graag ontvangen we je motivatie inclusief CV. Hebben we je interesse gewekt maar heb je nog vragen? Ook dan treden we graag met je in contact.

Je sollicitatie kan je per e-mail sturen naar [email protected]. Bij vragen kun je contact zoeken met Dimitri de Gooijer op telefoonnummer 035 – 699 63 99 optie 2.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld!

  • Locatie Bussum
  • Aantal uren 32-36 uur per week
  • Salaris
Direct solliciteren