Site Leystromen
Ervaren projectleider Vastgoed (32-36u)
“Help mee om onze maatschappelijke doelen te realiseren door te werken aan uitdagende vastgoedprojecten”
Welke uitdaging hebben we voor jou?
Als projectleider van Leystromen krijg je een grote verantwoordelijkheid, veel ruimte en autonomie en werk je intensief samen om tot het beste resultaat te komen. Je bent verantwoordelijk voor het opzetten, leiden en coördineren van grote en complexe projecten die bijdragen aan het verbeteren van woningen, buurten en leefomgevingen.
Een voorbeeld van een project is de ombouw van een kantoor naar woningen. Hierbij werk je samen met de assetmanager, de gebiedsregisseur en de collega’s van vastgoedmanagement. Voor dit project is het belangrijk om naast technische kennis en kennis van de markt ook maatschappelijk en politieke sensitiviteit in te brengen gezien de gewenste doelgroep en de overige stakeholders met elk hun belang. Een ander voorbeeld is de renovatie van 100 woningen met extra aandacht voor biobased isolatietechnieken en het welzijn van onze huurders tijdens het project en daarbuiten.
Je hebt veel ruimte om je rol als projectleider in te vullen en bent verantwoordelijk voor het hele proces, van voorbereiding tot oplevering. De kaders voor de projecten zijn niet altijd helder. Het helder krijgen van deze kaders is onderdeel van je opdracht. Je beheert in je eigen projectenportefeuille meerdere projecten die in verschillende fases lopen. Collega’s ondersteunen je hierbij door te helpen met de inkoop, het organiseren van de communicatie richting stakeholders en het toezicht houden op de uitvoering. Jij zorgt ervoor dat er duidelijke afspraken liggen, dat iedereen aangehaakt blijft en dat het proces, van initiatiefase tot en met nazorg, soepel verloopt. Daarbij heb jij oog voor techniek, financiën én vooral voor de mensen die het raakt: de (toekomstige) bewoners.
Wat is nog meer belangrijk om te weten?
– Je bent onderdeel van het team bedrijfsbureau.
– Jouw team bestaat uit twee andere projectleiders, vijf contractmanagers en drie regisseurs die verschillende vraagstukken binnen ons team oppakken. Samen zorgen we voor al het geplande onderhoud aan de woningen van Leystromen.
– In de projecten borg je de belangen van de belangrijkste stakeholders, de (toekomstige) huurders, dat is waar je voor aan de lat staat.
– Je werkt samen met externe partners zoals aannemers, onderhoudspartijen, leveranciers en gemeenten.
– Er is sprake van een hoge complexiteit van de werkzaamheden, bijvoorbeeld door verschillende bouwstromen in verschillende projecten in combinatie met de vereiste politieke sensitiviteit (diverse (strategisch) stakeholders met verschillende en tegengestelde belangen).
Wie ben jij?
Als projectleider bij Leystromen is het belangrijk dat je een open leiderschapsstijl hanteert. Je krijgt veel ruimte en verantwoordelijkheid. Je bent samenwerkingsgericht, verbindend en ondernemend.
Wat neem jij mee?
– Je hebt kennis van en ruime ervaring met het aansturen, realiseren en organiseren van complexe projecten
– Je hebt HBO+ werk- en denkniveau in de richting van vastgoed, met ruime ervaring met projectmanagement
– Je bent goed in het sturen op GOTIK (Geld, Organisatie, Tijd, Informatie en Kwaliteit)
– Je bent politiek en maatschappelijk sensitief
– Je hebt kennis over aanbestedingsprocessen
– Je vindt samenwerken belangrijk en beschikt over goede communicatie- vaardigheden
– Je kan goed schrijven en bent sterk in het organiseren van besluitvorming
– Je bent stressbestendig en goed in plannen
– Je kan omgaan met verschillende en soms tegenstrijdige belangen van huurders en overige stakeholders
Wat bieden wij jou?
Zo’n 130 enthousiaste collega’s die samen met jou en maatschappelijke partners dagelijks bijdragen aan het fijn wonen van onze huurders. Een ondernemende, complexe en betekenisvolle functie waar je veel vrijheid krijgt om je te ontwikkelen. Een dynamische, inspirerende werkomgeving, betrokken collega’s, goede voorzieningen en uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals:
• Direct een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd (proeftijd van 2 maanden)
• Een bruto salaris van max. € 6.745 (schaal K volgens de CAO Woondiensten) bij een 36-urige werkweek
• Een eindejaarsuitkering van 3%
• Een jaarlijkse verhoging van 1 trede tot einde schaal
• Een goed pensioen bij een stabiel en maatschappelijk verantwoord pensioenfonds, waarbij Leystromen 2/3 deel van de pensioenpremie voor haar rekening neemt;
• De mogelijkheid extra verlof of een fiets te kopen;
• Een jaarlijks ontwikkelingsbudget van € 900 om vrij in te zetten (op basis van 36 uur per week) en een aanvullend opleidingsbudget
• Een laptop en mobiele telefoon
• Goede koffie en verse thee, elke dag gratis fruit en een gezellige activiteitencommissie
• Een gezellig bedrijfsrestaurant waar je met je collega’s kan lunchen
• Ruimte voor flexibel (thuis)werken
• Een volledig ingerichte thuiswerkplek om optimaal hybride te kunnen werken
• Professionele stoelmassages
• Een thuiswerkvergoeding en een gunstige reiskostenvergoeding.
Waar kom je te werken?
Leystromen is een woningcorporatie: we bieden een thuis aan mensen met een laag- of middeninkomen, die niet terecht kunnen op de koop- of vrije huurmarkt. Leystromen bezit ongeveer 10.000 woningen in de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau, Gilze en Rijen, Goirle, Hilvarenbeek en Oisterwijk. Bewonersparticipatie en intensief samenwerken met partners vinden we belangrijk. De thema’s betaalbaarheid, kwaliteit van woningen, dienstverlening, leefbaarheid en duurzaamheid staan centraal. Zo werken we aan de toekomst van buurten en leefbare wijken.
Leystromen heeft als goede werkgever aandacht voor haar medewerkers. We werken transparant, leggen de verantwoordelijkheden laag in de organisatie en benutten de talenten van onze medewerkers. We doen het vooral samen! Leystromen is een sfeervolle organisatie en we vinden het belangrijk dat medewerkers het werken bij Leystromen positief waarderen.
Interesse?
Stel je vragen gerust aan Nadja Mertens (teammanager bedrijfsbureau & bewonerszaken) 088 031 33 24. Heb je vragen over de procedure, stel die aan Judy Onincx (HRM adviseur) 088 031 34 09 of per e-mail: [email protected] t.a.v. vacature projectleider.
Pre-screening is onderdeel van het sollicitatieproces en bevat onder andere een verklaring omtrent gedrag (VOG) en een referentie- en diplomacheck. We ontvangen je reactie graag uiterlijk 5 november. Een eerste gesprek zal plaatsvinden op dinsdag 11 november en een tweede gesprek op 18 november.