• Amsterdam
  • Solliciteren is gesloten

Site 1klick

1KLICK Dé Recruiter in het Vastgoed is namens L’Etoile Properties wervende naar een Servicedesk Medewerker (KCC Medewerker)

L’Etoile Properties is een jonge, dynamische en snel groeiende organisatie gevestigd in het centrum van Amsterdam. Kernactiviteiten zijn acquisitie, asset management en vastgoedbeheer van voornamelijk bedrijfsmatig onroerend goed door heel Nederland.

L’Etoile Properties is een informele platte organisatie met een gezellig, goed en hecht team, SAMEN moeten we het doen. We zijn opzoek naar iemand m/v die een aanvulling is voor ons team en die input kan geven aan de organisatie van de servicedesk en deze naar een hoger niveau kan tillen.

In verband met de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een enthousiaste medewerker cliënt servicedesk (min. 20 uur p/w) voor het kantoor in Amsterdam. In deze uitdagende functie ben je een spin in het web met verantwoordelijke taken en heb je veel (telefonisch) contact met huurders, huismeesters en leveranciers en zal je nauw samenwerken met je collega’s. Binnen de organisatie bestaat de mogelijkheid om binnen de kaders van de functieomschrijving je eigen invulling te geven aan de werkzaamheden. In verband met de verwachte groei van de organisatie bestaat de mogelijkheid om intern door te stromen naar andere functies bij gebleken geschiktheid.

  • Wat ga je doen als Servicedesk Client Medewerker (KCC) ?
    Het beantwoorden en afhandelen van binnenkomende (onderhouds-, storings-) meldingen van leveranciers en huurders en administreren van bijbehorende correspondentie in het daarvoor bestemde automatiseringssysteem (Yardi);
  • Plannen van bezoeken van leveranciers aan de objecten in overleg met betrokken huurders;
  • Aanvragen en verwerken van offertes;
  • Opstellen van goedkeuringsaanvragen naar de eigenaar;
  • Het opstellen van benodigde documenten en het plannen van (voor)opleveringen;
  • Het administreren en toezien op de naleving van opdrachten, werkbonnen, afgegeven garanties, certificaten e.d.
  • Het toezicht houden op de naleving van onderhoudscontracten en verdere werkzaamheden van leveranciers;
  • Contact met portiers en bewakingsdiensten op locatie;
  • Het aansturen van de externe servicedesk voor buiten kantoortijden;
  • Eventuele ondersteuning van de administratie.

Functie eisen voor Servicedesk Client Medewerker (KCC)

  • Bij voorkeur iemand die een MBO/HBO opleiding heeft afgerond in de richting van Facilitair management, Vastgoed & Makelaardij of Bouwkunde;
  • Enige ervaring in het vastgoedbeheer/servicedesk is een pré;
  • Je hebt een verzorgd voorkomen en je kan goed overweg met MS Office en eventueel Yardi;
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatie (Nederlands en Engels);

Competenties:

  • Samenwerken;
  • Klantgericht;
  • Proactief;
  • Analyserend;
  • Resultaat gericht;
  • Kwaliteitsgericht;
  • Flexibiliteit;
  • Accuratesse;
  • Stressbestendigheid.

Arbeidsvoorwaarden
Marktconform salaris
Parttime is mogelijk

Interesse in deze veelzijdige vacature? Reageer dan direct of neem contact met ons op.

Contactpersoon: Natascha Reijnders

Tel: 06 17 13 90 41

natascha@1klick.nl

  • Locatie Amsterdam
Direct solliciteren