
Site De Amsterdamse Maatschappij
Ben jij iemand die het leuk vindt om bij een vastgoedbeheer kantoor de vastgoedexploitatie te administreren voor onze opdrachtgevers? Heb jij de administratie ook graag op orde? En werk jij nauwkeurig? Ben jij diegene die het heerlijk vindt om de administratie in top shape te houden van prachtige Amsterdamse vastgoedportefeuilles voor onze opdrachtgevers?
De AMSTERDAMSE MAATSCHAPPIJ is ruim 50 jaar gespecialiseerd in vastgoedmanagement van woningen en bedrijfsmatig onroerend goed voor particuliere en institutionele vastgoedbeleggers. Ons kantoor is gevestigd aan de Oranje Nassaulaan 20 in Amsterdam Zuid. Wij zoeken een:
Financieel-administratief medewerk(st)er – 4/5 dagen per week
Binnen deze rol op de financiële administratie is het doel het verzorgen van de administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden van de eigen bedrijven en de in beheer zijnde panden ten behoeve van een juiste en verzorgde financiële administratie en rapportages voor de vastgoedbeleggers.
Financieel-administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden:
- Opstellen, controleren en versturen van huur en stook-servicekosten facturen;
- Opstellen van uitgaande facturen en boeken/bewaken van de (huur)debiteuren;
- Controle verzekeringsnota’s en doorbelasting aan huurders;
- Doorbelasting van kosten aan huurders;
- Het uitvoeren van controles op openstaande posten debiteuren;
- Invoeren huurovereenkomsten en digitaal vastleggen in computersystemen;
- Controleren van periodieke huurbetalingen door huurders, voortgang bewaken en verzorgen van rapportages (huurachterstanden, huurcommissiezaken);
- Verwerken van de huurontvangsten en -betalingen en de boekingen in het ERP – en overige computersystemen;
- Afwikkelen van waarborgsommen na goedkeuring andere afdeling(en);
- Verzorgen van herinneringen en aanmaningen inclusief telefonisch contact met huurders;
- Treffen van betalingsregelingen met huurders en het controleren daarvan;
- Onderhouden van contacten met deurwaarders bij huurachterstand en het controleren van hun werkzaamheden;
- Administratief verwerken van incasso- en deurwaarderszaken en afrekeningen voor huurders en opdrachtgevers;
- Telefonisch te woord staan van huurders en opdrachtgevers voor wat betreft de huuradministratie;
- Met betrekking tot de jaarlijkse huurverhoging administratief verzorgen van de rappelprocedure;
- Periodieke verslaglegging ten behoeve van opdrachtgevers aangaande de huuradministratie;
- Registreren en bijhouden van standregisters en stamgegevens van huurders (contact-, contractgegevens, etc).
Bijkomende werkzaamheden:
- (Digitale) postverwerking huuradministratie;
- Beheren van relevante stukken ten behoeve van de huurder en opdrachtgever/ eigenaar;
- Verzorgen van belegstukken voor huurafrekeningen en rapportages en het digitaliseren hiervan;
- Vastleggen gegevens vastgoedcartotheek (gebouwinformatie, waarderingen etc.);
- Data administratie: gegevensbeheer ten aanzien van de portefeuille, object(en) en de huurder(s);
- Backup Financieel-administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden;
- Voorbereiden van het verrichten van betalingen en verwerken van bankafschriften voor: voorafdrachten, huurafrekeningen, crediteuren en hypotheken;
- Projecten- en/of urenadministratie ten behoeve van uitgevoerde werkzaamheden;
- Het bieden van ondersteuning bij het voeren van de financi le administratie en de crediteurenadministratie voor vastgoedbeleggers in het vastgoedbeheersysteem en overige ICT applicaties;
- Controleren en boeken van de rente en aflossingen van de hypotheken;
- Het registreren van de hypotheken en nutsvoorzieningen in een standregister.
Verder is het volgende belangrijk voor deze rol:
- een opleiding op MBO + / HBO niveau in de richting bedrijfsadministratie
- samenwerken: bewust van de (interne) onderlinge afhankelijkheid en in staat om door samenwerkingsvaardigheden het eindresultaat te optimaliseren;
- goede communicatieve vaardigheden;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
- je woont op maximaal een uur reizen vanaf Amsterdam.
Ons aanbod:
Naast een informele en uitdagende werkomgeving, op een prachtige stek aan de rand van het Vondelpark bieden wij jou:
- een prettige, sociale, informele werkomgeving met enthousiaste collega’s;
- een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met de intentie tot voortzetting voor (on)bepaalde tijd;
- een dienstverband voor 32-40 uur;
- een goed marktconform salaris (exclusief 8% vakantiegeld) en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
- een pensioenregeling
- 25 vakantiedagen
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Bonus / Winstdeling
- Reiskostenvergoeding
- Budget voor professionele ontwikkeling
Geïnteresseerd in deze veelzijdige baan op een superlocatie in Amsterdam Zuid? Stuur dan jouw sollicitatie voorzien van recente cv naar beheer@amsterdamsemaatschappij.nl.