• Hoofddorp
  • Solliciteren is gesloten

Site Action Nederland

“Als Servicedeskmedewerker Facilitair beheer werk je mee aan kwalitatieve en efficiënte dienstverlening t.b.v. onderhoud aan onze filialen door het aannemen, registreren en afhandelen van technische meldingen en alle daaraan gerelateerde administratieve werkzaamheden”.

Wat je dagelijks gaat doen

Je bent onderdeel van de Backoffice van onze afdeling Vastgoed en rapporteert aan de Teamleider Onderhoud. Je bent samen met twee collega’s het operationele aanspreekpunt als het gaat om technisch beheer en onderhoud van de filialen in Nederland. De werkzaamheden zijn gericht op het juist, tijdig en volledig afhandelen van onderhoudsverzoeken en technische/bouwkundige vragen en bestaan onder meer uit:

Technisch:

  • Afhandelen van onderhoudsverzoeken en vragen omtrent bouw, onderhoud en inventaris in onze filialen. Dit gebeurt per telefoon, email en via onze beheersystemen;
  • Je verstrekt opdrachten aan de technische dienst, aannemers, leveranciers of overige partijen en bewaakt op basis van de urgentie de planning en uitvoering van werkzaamheden.

Administratief:

  • Registratie van alle onderhoudsmeldingen en verzoeken en in het vastgoedbeheer programma;
  • Verwerking en opvolging van mail, post en onderhoudsrapportages.

Wat kenmerkt een Servicedeskmedewerker Facilitair beheer Winkels bij Action

Een Servicedeskmedewerker Facilitair beheer Winkels bij Action is een echte “problem solver”. Je bent coördinerend en communicatief sterk en je hebt affiniteit met of interesse in techniek/bouwkunde. Door de urgentie van sommige onderhoudsverzoeken kan de functie zo nu en dan hectisch zijn. In deze hectiek weet je de rust te bewaren en ben je creatief en pragmatisch in het oplossen van onvoorziene situaties. Je werkt in een klein team waarbij zowel teamwork als zelfstandigheid en eigen initiatief belangrijk is.

En verder: 

  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau (voorkeur richting Vastgoed, Retail, Bouwkunde);
  • Relevante werkervaring in een servicegerichte/faciliterende rol. Bij voorkeur opgedaan in de detailhandel, supermarktbranche of bouw-/vastgoedsector;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Praktische ervaring met en basiskennis bouwkunde/installatietechniek is een pré;
  • Kennis van Topdesk en Planon of soortgelijke programma’s is een pré;


Dit bieden wij jou als Servicedeskmedewerker Facilitair beheer winkels

  • Marktconform salaris o.b.v. een 38-urige werkweek
  • 24 betaalde vakantiedagen (op basis van 38 uur)
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan een collectieve zorgverzekering
  • 15% personeelskorting op Action-producten
  • Bedrijfslaptop en telefoon

Vragen?

Voor inhoudelijke vragen over deze functie kun je contact opnemen met Martijn Min (Teamlead Maintenance), te bereiken via 0228-565080. (Solliciteren kan alleen via het online sollicitatieformulier).

  • Locatie Hoofddorp
  • Aantal uren 32-38 uur per week
  • Salaris
Direct solliciteren