
Site WSZ
Krijg jij energie van het beheer van vastgoed en alles wat te maken heeft met onderhoud en vastgoedbeheer? Dan is WSZ wellicht op zoek naar jou! Wij zijn op zoek naar een:
Medewerker Vastgoedbeheer
(min. 32 uur per week )
Wat ga je doen?
In deze functie draag je bij aan de voorbereiding van het planmatig- en contractonderhoud van ons woningbezit.
Dit doe je onder andere door:
- het beheren (bewaken en relatiebeheer) van alle vastgoedcontracten;
- het doen van voorstellen voor nieuwe vastgoedcontracten;
- het vastleggen en bewaken van de juiste kwaliteit van technische vastgoeddata in de systemen;
- het uitvoering geven aan het contractonderhoud;
- het bewaken van de budgetten en het rapporteren hierover;
- het mede opstellen van het MJOP;
- het uitvoeren van aanbestedingen en het aanvragen van offertes voor planmatig- en contractonderhoud;
- het beantwoorden van vragen rondom het onderhoud en verduurzamen van de woningen van onze huurders.
Hoe doe je dat?
Je werkt samen in een team van 5 medewerkers (welke elkaar bij afwezigheid vervangen) en je adviseert je collega’s van vastgoedbeheer. Het maken van analyses en het doen van onderzoek (gebaseerd op feiten) is onderdeel van je werkwijze. Je bent gericht op kwaliteit, resultaat, maatschappelijke betrokkenheid, samenwerking en dienstverlening.
Wie zijn wij?
We verhuren circa 3.800 woningen in De Kempen (gemeenten Bergeijk, Bladel, Eersel en Reusel-De Mierden) aan mensen met een bescheiden inkomen. Het is mede onze taak om te zorgen dat er voldoende betaalbare woningen in De Kempen blijven. Ook voor mensen die extra aandacht nodig hebben. Nieuwe woningen bouwen we met oog voor de toekomst, dus zo energiezuinig mogelijk.
Wat bieden wij?
- een verantwoordelijke en zelfstandige positie in een prachtige werkomgeving (De Kempen);
- naast leuke collega’s, een informele cultuur met veel ruimte voor eigenaarschap en ontwikkeling;
- prima arbeidsvoorwaarden volgens de CAO Woondiensten. De functie is ingedeeld in schaal H, inschaling vindt plaats aan de hand van jouw ervaring. Daarnaast krijg je van ons o.a. een laptop, een mobiele telefoon en een vitaliteitsbudget.
Wat vragen wij?
- een afgeronde MBO/HBO opleiding (richting bouwkunde) en gerichte kennis op het gebied van onderhoud en contractmanagement;
- minimaal 3 jaar relevante ervaring;
- sterke sociale en communicatieve vaardigheden;
- competenties als goed kunnen plannen en organiseren, accuraatheid en in staat om tussen diverse in- en externe belangen te kunnen schakelen;
- goede kennis van MS Office. Bekendheid met Viewpoint en Vastware is een pré.
Heb jij belangstelling voor deze vacature?
Dan ontvangen wij graag jouw curriculum vitae met motivatie. Je kunt je sollicitatie per mail richten aan personeelszaken@wsz.nl uiterlijk tot en met woensdag 11 januari 2023. De 1e gesprekken worden gepland op dinsdag 17 januari 2023. Voor inhoudelijke vragen over deze tijdelijke vacature kun je contact opnemen met Henk Janssen, (06-30402828).
Een selectieassessment, referentiecheck en drijfverenanalyse kunnen onderdeel uitmaken van de selectieprocedure. Acquisitie is niet nodig; we nemen zelf contact op met bureaus als we hulp kunnen gebruiken.