Hoogvliet Beheer

Hoogvliet Beheer is de ontwikkelende belegger ofwel het vastgoedbedrijf binnen de Hoogvliet-Groep. Opgericht in 1976 en inmiddels al ruim 40 jaar inventief bezig met het ontwikkelen, (ver-)bouwen, restaureren en innoveren van vastgoedprojecten. In de doelstellingen staat het optimaliseren van de positie van zusterbedrijf Hoogvliet Supermarkten bovenaan. Acquisitie van nieuwe vestigingspunten en ontwikkeling van vastgoedprojecten zijn belangrijke activiteiten. Daarnaast exploiteert men een vastgoedportefeuille met supermarkten, winkels, woningen, kantoren en parkeergarages. Door de groei van Hoogvliet Supermarkten en door eigen vastgoedontwikkelingen groeit de vastgoedportefeuille gestaag door. Inmiddels kan men spreken van een vastgoedportefeuille van meer dan € 300 mln. Het vastgoed bevindt zich met name in Midden-Nederland met focus op de Randstad.

Hoogvliet Beheer is sinds 2004 gevestigd in de fraaie voormalige watertoren in Hazerswoude-Rijndijk. Vanuit deze toren is er  rondom een prachtig uitzicht over het Groene Hart. Het kantoor staat symbool voor waar men voor staat: innovatief en met lef én men houdt graag het overzicht. Vanuit hier werkt een klein team van gedreven specialisten (ca. 9 Fte) aan de ontwikkeling en verdere uitbreiding van de vastgoedportefeuille. Werknemers zijn down-to-earth, gedreven, hebben grote zelfstandigheid en korte interne lijnen. Ook met de Hoogvliet-supermarktorganisatie. Hierdoor kan besluitvorming zeer snel plaatsvinden. Geen langdurige, intern gerichte besluitvormingsprocessen met allerlei voorwaardelijkheden. 

 

Wat ga je doen als Technisch Manager Vastgoed?

Je wordt als technisch manager verantwoordelijk voor het technisch management van de vastgoedportefeuille, met name gelegen in Midden Nederland. Denk hier aan:

  • Het opstellen van de (meerjaren) onderhoudsbegroting (MJOP);
  • Het plannen, begroten, voorbereiden, begeleiden en controleren van planmatig onderhoud & onderhoudsprojecten;
  • Het aanbesteden en beheren van onderhoudscontracten;
  • Het bewaken van de voortgang van de werkzaamheden, het controleren van de kwaliteit, de facturen en het kritisch beoordelen van de budgetrealisatie;
  • Het onderhouden van goede contacten met klanten, huurders en leveranciers;
  • Het verzorgen van administratie en rapportages ten behoeve van bovengenoemde werkzaamheden.
     

Functie eisen voor Technisch Manager Vastgoed

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau, met een bouwkundige / bouwtechnische achtergrond en opleiding;
  • Werkervaring op het gebied van technisch management van commercieel vastgoed is wenselijk maar geen pré;
  • Een teamplayer met goede communicatieve vaardigheden, verantwoordelijkheidsgevoel en overtuigingskracht;
  • Een flexibele persoonlijkheid, die het niet bezwaarlijk vindt om door het land te rijden naar de vastgoedobjecten;
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

 

Arbeidsvoorwaarden

  • Je ontvangt een marktconform salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Je krijgt een lease auto, telefoon en laptop;
  • Er is een ruim opleidingsbudget, zodat je je verder kan ontwikkelen;
  • Je ontvangt een zeer goede pensioenregeling (werkgever 100%);
  • Er is sprake van veel vrijheid en eigen verantwoordelijkheid in de functie.

Meer weten over deze functie? Neem contact op met Bart Mulleneers van 1KLICK via 06 33 68 27 09 of ba**@1k****.nl. Direct je CV uploaden kan ook. Wij nemen dan contact met je op.

1KLICK is exclusief verantwoordelijk voor de werving en (pre-) selectie ten behoeve van deze functie als ‘preferred supplier’ voor onze opdrachtgever. 1KLICK is dé marktleider inzake werving & selectie in de vastgoedsector. Specialisatie is search & interim management. 

 

 

Naam: Bart Mulleneers
Telefoon: +31633682709
E-mail: ba**@1k****.nl
Referentie: 1KM00773

  • Locatie Midden Nederland
  • Aantal uren 40 uur per week
  • Salaris
Direct solliciteren